You & me together

Från och med idag är jag arbetslös. Söker för tillfället jobb och hoppas jag kan få nått så snart som möjligt :) Bör inte vara det minsta svårt!

 

Idag har jag fortsatt plocka o fixa i lägenheten. Som sakta men säkert börjar se awesome ut (tycker jag i alla fall).

 

Och i helgen var jag på gympaläger. Det skriver jag ett eget inlägg om sen, men HERREGUD vilken träningsvärk jag har. Är helt invalid. Haltar fram. Gör extremt ont, men samtidigt skönt att känna att man har tränat ordentligt.

 

Sitter just nu o lyssnar på Dave Matthews Band. Brukar aldrig göra det när jag är ensam eftersom det inte har tilltalat mig så jättemycket, men nu var det länge sedan jag lyssnade på det, och det påminner om då jag först träffade Jimmy och våran första tid ihop. Då lyssnade han alltid på de här albumet. Och nu gillar jag det mer, tänker tillbaka, och jag tänker tillbaka utan att bli ledsen o fokusera på det som var jobbigt under den tiden. Istället blir jag Glad och lycklig. Musiken påminner mig om vilken jävla kille jag har, och hur jäklans mycket hinder som fanns där innan vi kom hit där vi är nu. Hur sjukt det faktiskt är att vi kom hit, och hur nära det var att vi gav upp. Mm. Gillar det här albumet nu; Big Whiskey And The GrooGrux King

 


Kommentarer
Postat av: Jimmy

Jag älskar dig!

2011-08-17 @ 13:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0