Evelina Sofia Mathilda Andersson

Dag 01 – Vem är jag?
Dag 02 – Jag som liten
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här faller jag för
Dag 05 – Min släkt 
Dag 06 – Mina syskon
Dag 07 – Mina bästa vänner idag
Dag 08 – Mina bästa vänner genom tiderna.
Dag 09 – Min tro eller livsfilosofi
Dag 10 – Det här ska jag bli när jag blir stor
Dag 11 – Min första kärlek
Dag 12 – 5 saker du inte vet om mig
Dag 13 – Mina förebilder
Dag 14 – Dåliga vanor och laster
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Mina dåliga sidor
Dag 17 – Det här upprör mig
Dag 18 – Mitt hem
Dag 19 – Det här får mig att gråta
Dag 20 – Det här är jag bra på
Dag 21 – Mina rädslor
Dag 22 – Min favoritplats

Hade inte en tanke på att göra en sån här. Men sen slog det mig att det verkligen är fantastiskt bra om man skulle drabbas av bloggtorka. Eller hur? En snodd version från en blogg jag redan klickat bort (oops). Något redigerad.
Nu måste jag fixa iordning mig själv, jag ser ut som ett vraaak. Hejdå♥

Kommentarer
Postat av: Annica

jag skulle aldrig orka göra sådan ;)

2011-02-22 @ 20:29:46
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Roligt att du är med i dagens låt, vinnaren kommer upp i kväll. :)



Var även med i Dagens trailer. :)

2011-02-23 @ 11:22:29
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0