Idag. Har varit en bra dag.

Det har det verkligen. Varit en bra dag. Började med Musik, som förvisso är lika ostimulerande som vanligt då man alltid blir satt på Piano för att man är den enda som spelar det. Men sen ni, sen åkte vi skrillor. Och jag var ínte alls lika dålig som i ettan, hade mina egna skridskor, kanske därför. Hur som, det gick fint! Det var soligt. Sen käkade jag o några brudar kebab, muums. Och just ja, skrev ner 12 sidor fyllda av skit på ett prov, men det gick nog toppen de vaa.
Några bilder tog jag också. Och jävlar vad vackra vänner jag har. Aldrig riktigt tänkt på det förut.


Och tanken slog mig igen efter idag, hur en persons frånvaro ändrar de kvarvarandes beteende så mycket. Det är så Påtagligt, så sjukt.

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Nu är dagens låt vinnaren uppe på bloggen :)

Kom in och kika om det var du som vann,

Om inte? Då är det bara att försöka igen :)

2011-02-24 @ 21:50:27
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0