Roskildefestivalen hitills

ROSKILDEFESTIVALEN HITILLS

Åkte Onsdag. Fick ganska fort klart før oss att Carro o jag inte ær några mæstare på att hitta rætt. Vi virrade runt længe innan vi hittade till vårat Camp, dær vi før øvrigt fick køa 2,5h før att komma in.. Då var vi døtrøtta o somnade vældigt tidigt.

Sen på Torsdag bestæmde vi oss før att Gå till Roskilde stad, vi tænkte att vi skulle hitta... men de gjorde vi såklart inte. Irrade runt vældigt længe innan vi tillslut var preeecis dær vi var från børjan, och det var ungefær precis dær vi ville komma.. haha! Då køpte vi en massa dricka iaf (16åårs-græns i Danmark!!). På kvællen var det dags før førsta Festivalkvællen. Iron Maiden stod på schemat. Och de rockade verkligen, vi stod næstan længst fram, det var fullproppat. Riktigt kul tills jag blev akut svimfærdig, trodde helt ærligt ett tag att jag skulle svimma, var livrædd, lætt att bli ihjætrampad :/ Men klarade mig ut tilll dær det var lite glesare med folk, satte mig en stund.. och sen gick vi hem :p Så la oss ganska tidigt..

Idag struntade vi Helt i festivalen och åkte in till Køpenhamn istællet :D Vi gick på tivoli!!! Vældigt kul, ælskar nøjesfælt!. Sen gick vi en låång svæng i Køpenhamn, Rætt fin stad. Och nu tænkte vi lægga oss snart.

Vi har kommit fram till att vi nog inte ær några riktiga festivalare... hehe. Har inte blivit mycket supa æn (Vilket verkar vara det festival næstan handlar mest om...) Och inte så mycket musik heller. De bæsta banden ær førvisso Lørdag och Søndag. Så då blir det slutgiltiga testet om vi ær nåra festivaaalare!

Nu blir det sængen. Hørs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0