Hon har ett gulnat fotografi


Foto:jag

Har gått o blitt sjuk. Så är hemma o bara tar det lugnt. Även om jag mår förjävligt är det fint att ha tid till att t.ex redigera bilder, och rita lite. Sånt man inte alltid har tid med. Men trist om sjukdomen håller i sig, det är ju midsommar på Fredag och det får man ju bara inte missa.

För övrigt är det härligt med sommar, livet flyter på. Även om det som vanligt är mycket som pågår i huvudet, mycket tankar och funderingar. Har alltid varit sådan, en förvirrad människa.

Kommentarer
Postat av: Mikaela Martinsson

Sv: Det är ett av mina favorit album med! Jag har faktiskt tänkt den tanken. Vi har nog mycket mer gemensamt än musiken

2011-06-22 @ 14:30:48
URL: http://martinssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0