Tankar som fan.


Älskade älskade du.

Idag (och alla andra dagar) har jag varit med Jimmy hela dagen, vi åt lunch i parken o busade, sen spelade vi minigolf (Jag blev som vanligt alldeles för arg för att vara Ok när det gick dåligt..). Han vann.
Sen nu åkte jag hem till Väddö, fina vackra Väddö. Som jag älskar det här.


Det är väldigt mycket tankar just nu, jag känner att jag behöver sortera och styra upp. Jag känner att jag inte har koll över var jag är i livet, eller var jag är påväg. Jag har äntligen blivit av med allt mitt plugg, egentligen av med hela jäklans skoltiden. Ingen mer skola tills jag är redo för det igen. Det är väldigt stort och Väldigt svårt att förstå. Jag är för första gången i mitt liv kär, så jäkla kär att jag inte vet vad. Jag delar nu mitt liv med en person jag älskar som jag vill och behöver bry mig om. Inget jag är van vid, och inget som för mig är självklart. Jag har just tagit studenten, och kommer inom kort tid förmodligen inte bo hemma längre, flytta hemifrån. Allt detta är mig övermäktigt, hur kan man ta på något sådant? Hur kan man förstå det så man verkligen kan njuta?. En av de jobbigaste känslorna är att känna att man har eller gör något man älskar, och ändå inte kunna känna det tillräckligt. Inte kunna njuta eller känna det så mycket som man vill kunna. För inte fan kan det vell vara så att man är så pass bortskämd att man står där med världens finaste familj, vänner och Pojkvän, och inte kan upskatta det?

Herregud vad mycket tankar som flödade. Men det är Detta som jag ska styra upp. Så fort jag kan. För fan vad jag vill Leva, Leva och njuta. Njuta av friheten och kärleken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0