Drunknar.


Blommor är ju egentligen dötrist... hm.

Det som händer i mitt liv just nu, för er som faktiskt är ute efter att veta om jag lever och vad jag göör.

Plugg - En jävla månad kvar, och jag har massvis med plugg. Men jag känner att det löser sig, jag jobbar på och kommer få ihop det. Även om det utesluter att faktikst ha riktigt kul nu innan studenten, tackar nej till saker hit o dit o baara pluggar. Så kan det va. Men fatta fint o stå där med fina resultat sen.

Shower- Nu är det dags igen, imorrn börjar showveckan, mina dansbarn ska dansa, och själv ska jag dansa med mitt o Lovisas roliga ledarnummer som vi satt ihop. Älskar showveckan, men känner mig lite oförberedd, det kom i lite fel tidpunkt eftersom jag drunknar i plugg liksom.

Annars läser jag väldigt mycket som vanligt, tänker väldigt mycket som vanligt. Spelar väldigt mycket som vanligt.

Nu ska jag skriva klart en uppsats. Sen in till norrtälje.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0