Novell; Om du lämnade mig nu

Min plan när jag började skriva min novell, var att Försöka inte göra den så sorglig, hemsk och vacker som jag alltid gör. Gick rätt åt helvete kan man lugnt säga. Blev lika tragisk som alltid.

Men den blev jävligt bra om jag får säga mitt. Eller språkligt sett blev den det i alla fall. Storyn är inte särskilt originell, men det har å andra sidan aldrig varit någonting jag strävat efter. 
Den är klar. Eller kanske läser igenom och redigerar lite till, men överlag;Klar. Skönt att veta att skrivförmågan sitter i även efter 3 års tråkigt uppstatsskrivande.

Får se om jag vågar mig på att lägga ut novellen. Kanske kan vara roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0