Shotgun Crackers @ Teatern

Började kvällen med att föra med Syster Amanda, vi började i bilen, sen en stund på skeppet och sen hem till fina Linnea. Där träffade vi en del av järngänget som man så sällan träffar, grymt kul. Men de skulle till Piren sen, så vi mötte upp ett annat gäng o rörde oss mot Teatern.


Som vanligt kom jag in helt smärtfritt, inga problem. Hade helt jävla sjukt roligt hela kvällen, dansade som fan, FOTADE som fan. Hade kameran runt halsen hela natten. sen vid 2-tiden slocknade jag totalt, ligger o småsussar i soffan när amanda puttar till mig, då reser jag mig upp o säger "nu går jag" väldigt bestämt, och så gick jag... haha. Och här kommer en bildbomb:


Jävlar vad mycket roliga minnen från denna kväll. Vissa sjukare än andra.
Men shotgun crackers var riktigt bra iaf. Är glad att jag gick ut, har ju inte varit ute på flera månader nästan.


Ikväll ska jag till Vilma o laga mat med brudarna. Sen får jag se.
Puss.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0