Gråblå färgskala.


Foto: Redigerade två bilder i samma färger, eller brist på färger? Det blir fint när det är som Bildserier tycker jag.

Skriver en novell. Egentligen en uppgift i skolan men att skriva noveller känns inte som att plugga direkt. Det svåraste är att jag har så mycket jag vill skriva om, det känns omöjligt att välja bara nått. Så det får nog bli flera noveller, sen väljer jag ut den bästa. Länge sedan jag skrev en novell.. men det känns bra att göra det igen. Skrev mycket förut. Nån gång vill jag skriva en bok.. fast det kanske är något som de flesta vill. Spillerill, skriva en bok vill jag.

Nu ska jag fortsätta skriva min novell. Denna är en sorglig sådan, ska försöka slå till på en lite fyndigare nästa gång. I alla fall så handlar denna om en människa som lever det liv som kunde ha blivit någon annans, den är lite klyschig, men kommer bli fin. Och jag tycker om allt Fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0