Busigt.


Hoho

Idag har jag spelat krocket, koreograferat ett flummigt ledarnummer och pluggat. Speciell dag.

Jag har funderat väldigt väldigt mycket på framtiden senaste dagarna. Tänkt på att det är väldigt svårt att planera sin framtid, när man inte har en aning om hur den ser ut, och ändå måste man planera för mycket krävs att man planerar långt innan. Det där kanske blev krångligt, det jag menar är att det finns saker man måste planera ett halvår innan, men hur ska jag veta hur mitt liv ser ut om ett halvår?.

Har väl egentligen fått extremt mycket att tänka på de senaste veckorna. Men har inte funnit tid att tänka igenom det, tid att fundera, tid att bli säker. Jag vill ha tid att tänka, jag tror jag måste ta mig tid att tänka. För jag har sällan känt mig så Lycklig som jag gör nuförtiden, samtidigt som jag Aldrig gråtit så mycket som jag gör..

Lite tankar så här på långfredagen bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0