Väddö

Väddö. Är ute på mitt kära Väddö. Njuter av tanken att allt finns kvar här. Njuter av tanken att jag bara skapat ett nytt hem, aldrig förlorat ett.  Tycker om känslan av att jag är vuxen och har något eget nu, neb att jag samtidigt känner mig fullkomligt trygg här. Livet är underbart.


Snart kommer Min Jimmy, och vi ska tillbringa kvällen och natten här ute. Han har varit o spelat idag, blir lika ledsen varje gång jag inte har möjlighet att se honom.

De senaste dagarna har det varit Uppstyrning, inhandling och fix o don i Lägenheten som gäller. Det börjar styra upp sig nu, och det blir riktigt fint tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Amanda

svar..

Hmmm gäller det även om bilden tagits med stulen kamera? Borde vi inte ha delad vårdnad i så fall? ;)

2011-08-08 @ 22:30:11
URL: http://aamandaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0