Vinyler.

Boston. John miles. Leo sayer. Och en jävla massa mer bra grejer. Från en bokhylla som alltid stått där, men som jag aldrig sett. Och vilka fynd sen. Gamla böcker från Breitholtz-släkten, med så fina omslag att jag knappt vågar öppna dom. Och sen alla dessa LPskivor, och spelaren sen, hur kan jag ha missat att det står en grammofon där, hur kan jag aldrig ha känt mig frestad att sätta på en skiva?. Jaja. funnet och skall utnyttjas. Ska se om jag kan övertala dem att låta ställa in den på mitt rum, fasen så mysigt o ligga där o lyssna.

Och ungefär såhär glad blev jag när jag fann Boston bland alla skivor. Lycka lycka lycka.

Kommentarer
Postat av: Maja

Läskigt att jag precis kollade igenom hela din blogg när du typ kommenterade min blogg och sa att du läste den... Men iallafall, tack tack söta du! Och mycket riktigt, norrtälje är norrtälje.. :)

2011-02-24 @ 00:15:43
URL: http://enmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0