Flytt.

Om tre dagar flyttar vi. Om endast tre dagar flyttar jag för första gången sen jag var ett år gammal, flyttar ifrån den plats som alltid varit hem. För att skapa ett nytt hem. Flyttar ifrån den familj jag alltid levt med. För att leva ihop med en annan del av min familj, en ny del. Det känns väldigt overkligt och lite läskigt, men längtar gör jag.

Provade att redigera på ett sätt som jag aldrig brukar göra. Det är till exempel väldigt låg kontrast i bilden, och den är väldigt ljus. Vanligtvis redigerar jag mörkt med hög kontrast och tydliga färger. Detta är snarast motsatsen.

Kommer ha fullt upp närmaste veckan.
Fredag:
Är det Elmstanatta, då blir det mys och fest hela dagen.
Lördag: Ska jag packa klart här hos mig, sen på kvällen ska jag till Bella för att fira henne.
Söndag: Blir det packa klart hos Jimmy.
Måndag: här flyttar vi in..

Sen lär resten av veckan gå åt till att fixa med lägenheten! Så lär inte bli mycket bloggning, men ska göra mitt bästa!

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Mycket har vi att göra och glad är jag för det är bara bra och roliga saker som är planerade dagarna framöver, längtar!



Ses om en stund sötnos <3

2011-07-28 @ 18:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0