Den vackraste plats

Fyra dagars ledighet är nu över, jag och J hade länge pratat om att vara bara Vi två, så vi snickrade ihop en liten semester. - I torsdags gick vi ner till våran båt nere vid kanalen, där lyssnade vi på musik och myste, och kröp sen ner i sovkojen och sov över i båten, dagen efter badade jag för första gången för detta år i vattnet (inte poolen alltså).

Sen i lördags åkte vi iväg till min favoritplats, mitt paradis till landställe som är beläget på en liten ö bredvid raggarön. Där hade vi hela tre dagar tillsammans. Det var underbart, stugan är så mysig, och att ha människan jag älskar mest med mig dit.. jag var så lycklig.

Försökte fånga husets charm på bild. Men att vara där med min Jimmy, är inget som går att fånga. Ett ärligt försök är det iaf.




Dit ska jag igen. Inan isen lagt sig. Det Ska jag.

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Mycket mys hade vi och skrattade så jag grät när vi paddlade :)

Dit vill jag igen, det vill jag verkligen!

<3



2011-07-28 @ 18:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0