Min kärlek

Sitter ensam hemma hos Min Jimmy. Lyssnar på Lars Winnerbäck "Söndermarken", med ljudkvalité som jag inte hört denna skiva på förut. Visste inte att Winnerbäck kunde bli bättre.. men tydligen. Sitter här o tänker på framtiden. Det mest på grund av att jag och min kärlek var på en lägenhetsvisning idag.. säger inte mer än så efter som vi inte vet alltför mycket än. Men mycket tankar på framtiden kommer såklart upp iaf.

Det enda jag vet just nu är att jag vill leva med Jimmy. Och då är det de som jag ska satsa på. Har varit så sugen på att Dra iväg någonstans, lämna Norrtälje. Men nu känns det som att det inte spelar någon roll, bara jag får vara med honom.

Eftersom jag är hos Jimmy men ändå vill ha en bild med fick det bli en gammal. Från min tidigare design på blogen. Denna bild gillar jag starkt, mest för motivet. Älskar jordglobar.

Kommentarer
Postat av: Din kärlek

Sötnos, ser fram emot att få bo med dig!

2011-06-28 @ 09:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0