Helen Sjöholm


Lyssnar på en låt som skulle kunna vara den finaste jag vet.. Lyssnar sällan på svensk musik, lyssnar nästan bara på pojkar. Men min favoritlåt är en svensk musikallåt framförd av en kvinna. hm.

Lyssnar och tänker på att jag vet så lite om mig själv. Och att allt varit lättare om jag kunde veta hur jag känner och vad jag vill. Jag önskar jag önskar. Frågade en vän hur man kände att man var kär för någon vecka sedan(sådana diskussioner som man hade när man var tolv, har jag blivit klokare sen dess? tveksamt). Hon svarade att när hon var som kärast kunde hon associera allt till den personen, vad hon än såg fick det henne att tänka på honom.. och det enda jag tänkte då är att Så har jag aldrig känt. Sånt där varierar antar jag. Men jag vet så lite känns det som. Jag vet så himla lite om mig själv. Ovanligt lite. Jag vet inte jag, nu flyger jag iväg i tankarna. Ska avsluta de funderingarna någon dag så kan jag dela med mig då..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0