LW rör vid mitt hjärta


-  Har haft en väldigt jobbig dag. Bara varit ledsen från att jag gått upp, och det har hållt i sig hela dagen, så kan det vara ibland antar jag. Lyssnat på Winnerbäck hela dagen, förstummas fortfarande av hans texter, och är fortfarande oförmögen att förstå hur jag kunnat missa det innan.

Tvingar mig själv att plugga trots att jag helst vill lägga mig ner, lyssna på musik o dricka vin.  Tvingar mig själv att fixa en redovisning som jag förmodligen kommer behöva skämmas ihjäl över - hatar att behöva visa något jag gjort dåligt.

Kommentarer
Postat av: Lisa - fotografi och mode

ditt hååååår <3 <3

2011-06-03 @ 21:36:16
URL: http://lisahofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0