Skivor.

Skickat efter fyra Winnerbäck-skivor. Mest eftersom jag hellre köper en skiva för 50 spänn än lyssnar på spotify för samma summa på en månad. Skivan räcker ju länge. jag valde ut mina favoritalbum, Med solen i ögonen, Rusningstrafik, Söndermarken och Daugava.

Så nu väntar jag med spänning. Brukar sällan lyssna på skivor, men nu när jag köpt några blev jag ju tvungen att fixa ett program att importera dem till på datorn, så jag slipper köra skivorna in o ut. Så nu sitter jag o laddar över de skivor jag hade sen innan också. Varför inte?


Skulle även vilja ha "Djävul eller Gud" och "Korsväg" med Nordman. Det får bli senare. Sen ska jag vara nöjd ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0