Körkort

Det har varit lite dåligt med foton den senaste tiden, med bloggning också dessutom. Ber om ursäkt för det!

Har fullt upp med körkortet just nu
. Plugga teori och köra så mycket som möjligt. Teorin går utmärkt om jag får säga det själv, men jag tycker det är nervöst och jobbigt att köra bil. Det går bra när jag kör med pappa, men när jag kör på körskolan känns det mest jobbigt.. Och nu börjar körprovet närma sig. Får hoppas det går vägen iallafall.

Nu ska jag och Jimmy titta på Sagan om ringen o äta popcorn. Varje kväll är en mysdag när man lever sambolivet..


Ett foto jag tog under skogspromenaden, tycker resultatet blev lite annorlunda, både färger och skärpa är olika från det jag brukar hålla på med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0