Annorlunda tider



Pojkvän             √
Lägenhet           √
Körkort               √

Just kunnat bocka av ännu en sak på min långa mentala lista över saker i mitt liv. Som hänt och komma skall.
Att klara körkortet var extremt skönt, för nu kan jag fokusera på andra stora saker i mitt liv, körkortet krävde verkligen min fulla uppmärksamhet. Den senaste tiden - eller egentligen ungefär det senaste halvåret - har det varit väldigt mycket som krävt och kräver min energi. Mycket att tänka och fundera över, mycket att göra, mycket att få ordning på osv. ´Livet är inte alltid helt lätt. Och att bli "vuxen" och förväntas kunna hantera allt, är inte heller en lätt sak. Det går inte att komma till sina föräldrar och låta dem lösa sina problem.. Det är annorlunda tider.

Behöver mest få ordning på tankar egentligen. För när jag har det uppstyrt, bör resten kännas lite enklare. För om man är trygg i sig själv och i sina tankar, visst är det då så att man enklare kan vara trygg i sin omgivning och i det som sker?
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0