Update om livet.

Liten update på vad som händer. För mina vänner som jag inte pratar med så ofta.

På jobbfronten så vikarierar jag just nu tillsammans med min syster på Björkö förskola. Det är väldigt mysigt. Även om jag helst vill in till Norrtälje o jobba. Ska börja söka jobb där nu o hoppas jag får nått snart.
Har tränat massor och Älskat det. Men nu skadade jag foten, stukning (hoppas jag). Så kan inte träna just nu vilket suuuger. Istället hoppar jag runt på kryckor o tycker synd om mig själv..
Är inte längre i ett förhållande. Har flyttat hem till Väddö. Pluggar inte Juridik.

Rätt mycket har hänt. Mår just nu väldigt bra iaf. Har roligt. Gör mycket skoj osv. Så no worries, be happy vaa! :)

Nu vet ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0