Mardrömmar

Mardrömmar. Har drömt så mycket mardrömmar under den senaste tiden. Det är ett återkommande mönster, men miljö, människor och händelser skiljer sig. Det är dock två personer som Alltid är med, Som det hela kretsar runt. Det är på ett vis en verklig dröm, det är som en rädsla jag har. Något som jag är så rädd för ska hända i framtiden. och rädslan tar form i mitt huvud då jag sover. Detta förstärker rädslan av att det en gång ska bli så . Och jag går runt o tänker Ännu mer än vanligt på en viss person.. om det nu är möjligt. Hatar drömmen iaf. Hatar att man inte har kontroll över sina drömmar, och hatar att hjärnan spelar upp ens värsta mardrömsscenarium för en när jag sover. snälla låt detta få ett slut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0