Lars Winnerbäck på repeat

Hoho!

Det blir inte ofta man får tid över till bloggen.  Men jag försöker så fort jag är ensam och har tid. Jag har fortfarande bloggsug i mig, tar foton jag vill lägga upp och tankar jag vill skriva ner. Har ofta känt att jag behöver skriva av mig, om olika saker som dyker upp i mitt huvud. För Ibland tror jag att jag mår bättre, att jag mår bättre då jag skriver om något som känns jobbigt.. Som att en viss del av problemet försvinner då man får det skrivet framför sig.

Under den senaste tiden har jag jobbat mycket med mig själv. Jag gör mitt bästa, och kämpar hela tiden, för att glömma vissa delar av ett förflutet, för att förändra saker hos mig själv som inte kan fungera i en tvåsamhet. Det är ett ständigt arbete att försöka hitta nycklar till sin egen hjärna, och se om tankar då kan försvinna? Om det går att släppa människor helt, som man inte vill ha något att göra med.. trots att man aldrig känt personen. Jag försöker hitta en nyckel som gör att jag kan förstå, att jag faktiskt vunnit, att det inte finns något kvar av det som varit, att det som är Finns nu. Jag kan sätta ord på det hur mycket jag vill, men att faktiskt förstå och känna det gör jag inte. Jag vill kunna göra det, jag vill.. men kan inte. Många säger att Tid är den enda boten på mycket, kanske detta också. Efter viss tid försvinner förmodligen tankar, man kanske efter ett tag kommer det man vill. Jag får ge det tid, och hoppas att Min kan göra detsamma.


Bild som jag tog när jag var på ön. Älskar att redigera i dessa färger.. Ja.. Älskar färgerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0