Gymnastik

Tog på mig min systers dräkt och skor och levde mig tillbaka en stund.
Tänker på hur mycket mitt liv förändrats sedan förra terminen. Så otroligt annorlunda jag lever, gör så mycket annat nu. Allt hände lite på samma gång. Jag slutade på Gymnastiken, jag sa upp en människa för att finna en ny väldigt snabbt. Plugget tog över mitt liv. Slutade gå ut, förra terminen var jag mest ute på krogen varje helg. Nu är jag det aldrig. Allt är så annorlunda.
Hur jag nu kom in på detta.

Det jag egentligen ville säga är vell att jag saknar Gymnastiken och tjejerna, så som vi en gång hade det. När det var bara så jävla perfekt, och min undflykt från verkligheten där jag kunde må Så bra. Älskade att det kunde ändra vilken dålig dag som helst.

Känner också i kroppen skillnaden från att träna varje dag, flera gånger per dag vissa gånger. Till att gå till att i stort sett inte träna alls. Känner mig seg och tung (inte viktvis, väger inte mer, men liksom tung i musklerna?!).

Till hösten tänker jag absolut börja träna på något sätt igen, då när jag har tid.



Kommentarer
Postat av: KK

Jimmy har kondylom.

2011-05-23 @ 18:25:43
Postat av: Evelina

Hej igen Lena :)

Jimmy får ha vilka könssjukdomar han vill!

Hejdå

2011-05-23 @ 19:02:06
URL: http://quietplaces.blogg.se/
Postat av: Lena? ;)

Det sa jag med. Testa dig, ett tips bara!

2011-05-23 @ 20:31:38
Postat av: Lena? ;)

Det sa jag med. Testa dig, ett tips bara!

2011-05-23 @ 20:32:35
Postat av: Jimmy

Nu blir jag lite irriterad och ledsen, kan du inte berätta för mig om jag har kondylom!!??

Sitter och kollar upp din IP adress nu och ser att du bor i Rimbo, tar din adress imorgon då jag behöver program från jobbet..



Snart får du ett argt samtal när jag tagit reda på vem du är!



/jimmy

2011-05-23 @ 22:40:30
Postat av: Lena!

Tillåt mig att skratta. Hahahahhahahahaha.

Har hört från en källa att du har kondylom. Kan vara bra för alla tjejer du träffar att veta, eftersom att du inte berättar det själv.

2011-05-24 @ 15:10:14
Postat av: Jimmy

Ja självklart får du skratta, det är nyttigt:) Av ditt sätt att skriva antar jag att du inte är så gammal, en liten glad tjej..?

Evelina har ju en väldigt säker källa som bevisar motsatsen men vi tackar för ditt intresse för vårat liv.



Hoppas du mår bra och inte har några läskiga sjukdommar :)

2011-05-24 @ 16:43:44
Postat av: Jag har aids.

Tack! Ja helt rätt, jag är en glad liten tjej :) och du är en äcklig gammal gubbe som gillar småtjejer. Hoppas Evelina har testat sig, annars kan hon ju inte vara helt säker på om du har sjukdomen eller inte. Tack och hej!

2011-05-24 @ 17:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0